söndag 26 juni 2011

Lazy days in the sun ..

Ja vad ska man säga.. ibland behöver man bara ta det lugnt och njuta av livet..
Det har vi verkligen gjort idag!


Vi har nämligen legat i varsin fatboy, jag har läst, druckit en snapple och knaprat på jelly beans .. medans Mattias bara fångade solens strålar <3
Hundarna har gått från sol till skugga och sen tillbaka igen..
Bosse bula nyser mest hela tiden så han har nog gått och blivit lite förkyld


Innan grillen sattes igång körde jag ner till Barsebäck för att låta hundarna bada, just i den stunden mulnade det på men det var inget hundarna brydde sig nämnvärt om, vatten som vatten med eller utan värmande solstrålar...
På vägen dit kunde jag inte motstå att fotografera denna underbara filur..
Den skulle lätt fått följa med oss hem till vår trädgård <3


 

  
Efter badet med hundarna blev det till att ta in dem i duschen och bada dem med väl doftande schampo, ett ganska stort projekt men nu på sommartid kan man bara släppa ut dem för att torka i trädgården och då känns det allt lite lättare, och med en tanke på att Lipton kryper upp och lägger sig på min kudde i natt och luktar tång känns inte speciellt lockande... :-))
När jag var klar stod maten på bordet,mums...kan lätt vänja mig vid det..

Nu ska vi sjunka ner i soffan och titta på en bra film och för ett ögonblick glömma att det är måndag i morgon.. men det är ju bara ynka tre veckor kvar till semestern..det ska vi väl klara av .. ;-))
See ya 
/Z






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar