måndag 11 juli 2011

The goody day ...

Vaknade idag i ett sovrum som inte höll mer än ca 15 grader.. skönt måste jag säga och i stället för att vakna med ett lakan klistrat till kroppen så var jag kall och behaglig..
 ( Ja så kall jag nu kan vara med en inbyggd termostat som har allvarliga problem med att hålla temperaturen nere...) fler sådana nätter tack :-))

Sista arbetsveckan nu.. bara att bita ihop, köra stenhårt och vipps blir det ju ändå fredag och efterföljade 4 extremt långa semesterveckor.. som förhoppningsvis kommer att gå lika extremt sakta.. !!
Ja eller hur.. 

I dag har det ju då hänt ... jag har sagt upp mig... vilken känsla, efter ca 12 år på samma ställe så var det laddat... och samtidigt lite skrämmande..sista arbetsdagen blir den 9 september sen blir det en spännande höst med allt vad det innebär..

Helgen har varit fantastiskt skön och avkopplande.. precis så som helger ska vara..

Helgen började hemma hos mamma och Micke i torsdags.. ja jag vet torsdag räknas inte direkt till helgen men faktum var ju att jag började helgen då... det bjöds på super god lasagne och sallad mums vad gott det var ..


Fredag lördag och söndag har mer eller mindre spenderats vi poolen eller i skuggan på en fatboy med en bok i handen..och ett aldrig sinande fat av bär..

Hundarna har fått sin dagliga motion i form av simning på hofterups mosse och tyvärr har kameran blivit hemma fast jag har tänkt att föreviga dessa underbara stunder..
Har i alla fall fått ett par bilder då de kopplar av i solen i fatboyen..

Katterna däremot är ganska påverkade av värmen och sover i stort sett bort dagarna på olika ställen i huset..

Kokos har i alla fall hittat värdens bästa gömställe... <3

Japp nu ska jag snart sätta mig i soffan och samla krafter till morgondagens operation.. och vad kan vara bättre än till Johan falck!

Ha en skön kväll
/ XXX 
Z




1 kommentar:

  1. herre gud vad du uppdaterat nu, loggade in i hopp om att där skulle finnas ETT nytt inlägg men där var ju massor. Underbart.
    super fin sida!!

    kram

    SvaraRadera