lördag 30 juli 2011

Vacation...what´s that.....

Oh my god vilken dag vi har haft idag :-)
Visserligen sov vi gott ganska länge... vi har på något vis tvistat om hela dygnet och sist jag kollade på klockan i natt var den lite över halv tre... så när vi öppnade ögonen idag var hon faktiskt en bra bit över tio... tja om jag ska vara helt ärlig så var hon nästan elva... ;-))
Men man kan ju säga att vi då var fulla med energi.. så efter en god frulle så var vi på banan och vipps ute i trädgården..rensa ogräs och klippa häck och gräsmatta.. allt detta medans hundarna låg och njöt i denna....

Mattias har äntligen gett med sig och hundarna var ute i ca 5 timmar och skällde inte en enda gång ! Mycket imponerande om jag får säga det själv... trots att både bilar, busiga barn och nyfikna hundar gick förbi... duktiga troll vi har <3

Många stannade till för att titta på denna hundgård och alla tyckte den var fin fin... alltid kul att höra.. men så är ju inte vi de första som har en hundgård här i området om man säger så...

Efter allt slit i trädgården så blev det en snabbis till ica maxi för lite shopping av diverse förnödenheter och sen kastade vi oss över plankorna på altanen..


Tänk vad skulle man göra utan verktyg...
Efter allt detta kan jag inte förstå varför jag inte föreslog köpemat utan till råga på allt skulle stå och skala ett kilo räkor till middag oxå...men nu i efterhand kan jag säga att jag är glad att jag gjorde det för det blev jätte gott <3

Nu ska denna trötta svensk gå och lägga mig på locket framför teven och bara njuta av en bra film och eventuellt något för att stimulera sockertrollet inom mig...
Ha en skön kväll 
/Z

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar