torsdag 21 juli 2011

A rainy day needs cinnamon buns to make it better ....

Jo det regnar i dag.. massor ... vilket bäddar för en mysdag hemma :-)
Det kan man aldrig få för mycket av och det var ju ett tag sedan man kunde tända ljus utan att fullkomligt smälta bort i värmen...
Jag underskattade i alla fall regnet och satte på mig skor och tröja för att rasta hundarna... nu i efterhand skulle de minsann fått nöja sig med att lufta sig i trädgården..;-) men men rastade blev de och vi blev alla totalt genomblöta, men det gjorde ingenting för när vi kom hem så doftade det ljuvligt av nybakade bullar <3









Mattias är en klippa på många sätt och en av hans starkaste sidor är att baka bullar <3

Så nu har jag precis landat en stund framför datorn, i väntan på de goda ostarna från möllans ost idag blev det sex olika sorter.. mest säkra kort men en nykomling var det allt!


I går kväll invigde jag och Mattias vår nya paviljong, halv elva fick vi för oss att ta med oss kandelabern ut och sätta oss och spela kort..

Hur mysigt var det då... <3<3 inga mygg kunde komma in heller och den lilla värme grejen höll oss varma och goa..

Mummmmms 


Så här ser den ut i alla fall, en underbart skön liten uppfinning :-)
Nu ska jag krypa upp i soffan och se en alldeles förträffligt bra film ;-)) hoppas jag den är i alla fall...
Ha en skön kväll
/Z


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar